srijeda, 29. listopada 2014.

PRVA POMOĆ ZA KUĆNE LJUBIMCE

PRVA POMOĆ ZA KUĆNE LJUBIMCE

Upomoć! Bolestan kućni ljubimac! Što da radim? Pas, mačka, riba, zec, hrčak, zamorac ili bilo koji drugi kućni ljubimac prije ili kasnije doživjet će nezgodu. Toplotni udar, krpelji, opekline, trovanje… Iako je cijeli peki-coco.blogspot.com zamišljen kao svojevrsni Vodič za vlasnike kućnih ljubimaca, uzimajući u obzir onu staru poslovicu da je ponavljanje majka mudrosti, ovdje ćemo spomenuti nekoliko općenitih savjeta koje će vlasnicima, dogodi li se njihovim kućnim ljubimcima kakva nezgoda koristiti kao prva pomoć za kućne ljubimce. Iako se većina savjeta odnosi na pse u većini slučajeva primjenjivi su i na mačke, pa i ostale životinjske vrste.

Primjer: Đuro je neki dan razrezao šapu. Kako to već biva nezgode se uvijek dogode vikendom ili noću. Naravno, isto se dogodilo i Đuri. Procijenio sam da nije ništa opasno odnosno da i samostalno mogu napraviti sve što bi napravio i veterinar. Znači isprati ranu, nečime je namazao te na kraju zamotao. U sličnim situacijama panika je najveći čovjekov neprijatelj. Savjetujem vam zato da bez obzira da li vaš kućni ljubimac uganuo nogu ili ga je udario automobil ZABORAVITE NA PANIKU. Skulirajte se i razmislite što možete napraviti sami, naravno, dok psa ne pregleda veterinar. Tako je bilo i u mom slučaju. Ranu sam isprao mlakom vodom i jodom. Nakon toga uslijedilo je mazanje običnom ljudskom kremom za ruke. Budući da kod kuće nisam imao zavoja improvizirao sam. Na ozlijeđenu nogu stavio sam mu običnu čarapu. Ukratko, psu sam pružio prvu pomoć. A upravo prva pomoć ozlijeđenoj životinji, odnosno smirena i razborita reakcija vlasnika u većini slučajeva spasit će život kućnog ljubimca. Druga pomoć svakako bi trebala biti ODLAZAK VETERINARU ili telefonski razgovor s istim. Jednog od njih nazvao sam i zamolio da mi objasni osnovna pravila pružanja prve pomoći unesrećenim kućnim ljubimcima. 

Nema komentara:

Objavi komentar