srijeda, 29. listopada 2014.

10 PSEĆIH ZAPOVIJEDI

10 PSEĆIH ZAPOVIJEDI


  1. Moj život traje između 10 i 15 godina. Prije nego me kupiš imaj na pameti da će svako odvajanje od tebe, za mene bit bolno
  2. Daj mi vremena kako bi shvatio što od mene tražiš
  3. Imaj povjerenja u mene – to mi je važno
  4. Ne ljuti se na mene i ne kažnjavaj me zatvaranjem. Ti imaš posao, slobodno vrijeme i prijatelje. Ja imam samo tebe.
  5. Pričaj sa mnom ponekad. Iako ponekad ne razumijem tvoje riječi, prepoznajem tvoj glas kad mi govoriš
  6. a nikad ne zaboravljam. Zato pazi kako se ponašaš prema meni.
  7. Ja imam zube kojima vrlo lagano mogu slomiti kosti na tvojim rukama. Ali ja to neću učiniti. Sjeti se toga svaki put kada me želiš udariti.
  8. Prije nego vičeš na mene, jer smatraš da sam lijen i tvrdoglav zapitaj se dali me što muči?! Možda ne dobivam pravu hranu, možda sam predugo bio na suncu/hladnoći ili je moje srce preslabo.
  9. Pazi na mene i kad ostarim. Svi starimo, pa i ti.
  10. Kada mi je teško ne govori da to više ne možeš gledati ili da si umoran od mene. Zašto? Sve mi je lakše kad si uz mene.

Preuzeto sa www.zooportal.hr

Nema komentara:

Objavi komentar